DARMOWA DOSTAWA OD 150zł 

Zwroty i reklamacje

ZWROT

Zgodnie z prawem masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Jak zwrócić produkt?

1. Zgłoś chęć zwrotu produktu do Biura Obsługi Klienta w dogodny dla Ciebie sposób:
czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 -17:00
- tel: 32 2 527 527
- shop@sklep33124.shoparena.pl
2. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia otrzymasz poprzez wiadomość e-mail.
3. Przygotuj paczkę do nadania. Postaraj się dokładnie zabezpieczyć przesyłkę, aby nie została ona uszkodzona podczas transportu.
4. Dołącz do niej wydrukowany i uzupełniony formularz zwrotu. Nie jest on obowiązkowy, ale zdecydowania ułatwia nam cały proces.
5. Wyślij paczkę z dopiskiem „zwrot e-sklep” na adres:
Skin Mania Shop
ul. Panewnicka 40
40-730 Katowice
Koszty przesyłki zwrotnej są po Twojej stronie. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
6. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep) w ciągu 14 dni na wskazane konto bankowe lub w przypadku płatności kartą zwrot zostanie wykonany na kartę, z której dokonano płatności.

 
REKLAMACJA

Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Regulaminem oraz przepisami Kodeksu cywilnego (art. 556–576).

Jak reklamować produkt?

1. Poinformuj nasze Biuro Obsługi Klienta o wadzie produktu, którą odkryłeś w dogodny dla Ciebie sposób:
czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 -17:00
- tel: 32 2 527 527
- shop@sklep33124.shoparena.pl
2. Uzupełnij formularz reklamacji. Nie jest on obowiązkowy, ale zdecydowania ułatwia nam cały proces.
2. Przygotuj produkt do nadania. Postaraj się dokładnie zabezpieczyć przesyłkę, aby nie została ona uszkodzona podczas transportu. Dołącz do niej paragon/fakturę.
3. Wyślij paczkę z dopiskiem „reklamacje e-sklep” na adres:
Skin Mania Shop
ul. Panewnicka 40
40-730 Katowice
Koszty przesyłki jest po Twojej stronie. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
6. Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
7. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany drogą elektroniczną.
8. Koszt przesyłki zwracany jest przez sklep w razie uznania reklamacji za uzasadnioną.

 

Do pobrania:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl